اوووووه بالاخره منم یه جورایی دارم وبلاگ دار می شم..بعد از مدتها فارسی ریختم روی لب تاپ....بعد از این مسابقه وبلاگ نویسی بیشتر راسخ شدم منم بنویسم 

 

     سالهای زیادی توی دفتر می نوشتم اما اون موقع فقط یک دختر دانش آموز بودم ..اما الان یک همسر و یک مادر هستم  .... 

 

 

     خوشحالم از این که الان اول امیر>همسر<    ...و برنا پسر کوچولو ۴ ماهمو دارم 

 

و نگران از گذر عمرم  ...می خوام باز بنویسم که بیشتر به زیباییهای زندگی دقیق بشم ... 

 

      فکر کنم بهتره توی پست اول یک کم بیوگرافی بدم .نه؟؟  

 

به نام خدا ..می تونین منو اینجا به اسم سما بشناسین ...۲۳ سالمه و در دبی ساکن هستم  

ساله ۸۶ عروسی کردم و تیر ۸۸ برنای عزیزم به دنیا اومد 

 

 

دیگه چی بگم؟؟؟اهانن....ایران که بودم کاردانی کامپوتر گرفتم ..و اینجا دارم حقوق می خونم.. 

 

 

 

فکر می کنم برای پست اول کافی باشه....امیدوارم باز تنبلی نکنم و بیام بنویسم

نظرات 3 + ارسال نظر
من دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ب.ظ http://loolz.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری
اگه خواستی هر روز ۵ دقیقه بی دلیل بخندی به وبلاگ ما سر بزن
خوشحال می شم

[ بدون نام ] دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

با سلام دوست عزیز شرکت نوآوران صنعت اولین مجله موبایل خود را منتشر نموده است که هر ماه یک نسخه جدید از آن به وجود می آید لطفا از سایت ما دیدن نموده و لینک دانلود این مجموعه به نام دانستنیها و نوآوریها را در سایت خود قرار دهید .
و همچنین با عضویت در این سایت سی دی و دی وی دی رایگان هدیه بگیرید. حتما از قسمت فروش نرم افزارها دیدن کنید چون این مجموعه ها برای اولین بار در ایران تولید شده است شما هم می توانید نماینده فروش ما باشید .
لینک کتاب:
http://n-s.blogsky.com/1388/08/04/post-10/
لینک سی دی:
http://n-s.blogsky.com/1388/08/16/post-41/
سایت :
http://www.n-sco.orq.ir
لطفا این دعوت نامه را برای دوستان خود هم ارسال نمایید .
و همچنین لوگو ما را در وب لاگ یا وب سایت خود قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ما هم لوگو شما را در وب خود قرار دهیم .
متشکریم

مامان بردیا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام عزیزم مبارک باشه وبلاگت.برنای نازمو ببوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد