۶ ماهگی

سلام به همگی 

 

الان دیگه برنا وارد ماه ۷ زندگیش شده.....و واقعا خوردنی شده ....و امید زندگی کردن من و باباش ..اصلا انگار  دنیا می چرخه به خاطر برنااا 

 

منم که درگیر امتحانام هستم و هفته اول بهمن میایم ایران...دیگه جونم براتون بگه برنا هم دیگه غذای کمکی رو شروع کرد و طبق دستور دکترش اول آب پرتقال...الان هم سرلاک برنج...خیلی خوب نمی خوره ..اما من امیدوارم که به مرور زمان بهتر بشه 

  

عزیز دلم عشق من ...در پایان ۶ ماهگی قد رشیدش ماشالاه ۷۵ .و وزنش ۹۸۰۰ بود 

 

عاشقتممممم

 rhix8ci6ce32kjdobhm0.jpg

 

 

 

   pt912j6es5z03uui0nvh.jpg

 

 

 85k02946251jgiik1d5y.jpg

  

eynicf1w71iqjj2ukesx.jpg

سلام 

 

خیلی وقته که ننوشتم ...امتحانام شروع شده...و فعلا مشغول درس هستم... 

 

مادربزرگم 3 ماه بود که مریض بود..و سه شنبه به رحمت خدا رفت..من به خاطر برنا و امتحانام نتونستم برم..اما شوشو الان ایرانه برای مراسم.. 

 

سال 2010 هم اومد..بلندترین برج دنیا توی دبی افتتاح شد...اسمشم گذاشتن برج خ ل ی ف ه 

 

دیگه عارضم خدمتتون برنا هم حسابی شیطون شده و دوستداره همش باهاش بازی کنن ..اینجا هم احساس غرور داره و دستاشو به صندلیش گرفته

 

Image and video hosting by TinyPic 

  

دمر میشه و سعی می کنه سینه خیز بره اما فعلا موفق نشده و بیشتر دور خودش میچرخه 

  

 

اینجا هم فکر کنم بدهکاره...

 

Image and video hosting by TinyPic 

 

برنا و مامان روز 1/1/2010 

 

Image and video hosting by TinyPic 

 

برنا و بابا 1/1/2010 

 

Image and video hosting by TinyPic