سلاااااااااااااااااام 

 

مامان به این تنبلی دیده بودین؟؟؟؟ 

پسرم دیگه داره 1 ساله میشه واقعا باورم نمیشه....برنای کوچولو پارسال این موقع هنوز به دنیا نیومده بود...اما الان سرپا وایمیسته 

 

مامان بابا رو میگه ...دد..و دیگه همه شیطنت های پسرهای 1 ساله  

خرداد ماه که مشغوا امتحانا بودم و با بچه که واقعا کار سختی هست درس خوندن...قبل از لمتحانات هم 1 هفته اومدم تهران ...من و برنا که پرواز تنهایی با بچه که دیگه وحشتناکهههههه 

 

الان هم 4 دندون بالا و 2 دندون پایین داره 

  

دارم برای تولد پسرم برنامه ریزی می کنم...خواهرم هم برای جشنش می آد پیشمون 

 

 

حالا چند تا عکس میزارم ..اما به ترتیب سن برنا نیست همش بین ۹ تا ۱۲ ماهگیشه 

 

 

 

برنا در آرایشگاه

96776270228260621766.jpg 

 

 

برنا مثل مامانش روی وزنه 

20500615361062618339.jpg 

 

برنا در رستوران 

85234551417749666217.jpg 

 

 

برنا در آتلیه <خرداد ماه> 

35710269214165694647.jpg
نظرات 8 + ارسال نظر
مریم ..مارتیا شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

وای چه پسری ...ماشالله قلمبه من.....هزار ماشالله

لیلا مامان برسام شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

پیشاپیش تولدش رو تبریک میگم
واقعا زود گذشت ...
عکس اتلیه اش خیییییییییییییلی قشنگه
هزار ماشالله به این قند عسل

نانا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام مامان برنا

منم مامان یک برنای دیگه هستم ..برنای من مهر ۸۷ به دنیا اومده

وقتی وبلاگ برنا دیدم خیلی خوشال شدم یک برنای دیگه ژیدا کردم

موفق باشی ..راستی شما چطوری اسم برنا برای آقا انتخاب کردید ؟؟

چه خوب یه برنای دیگه

من همینجوری انتخاب کردم اسم های کلیشه ای رو دوست نداشتم
ببوس برنا رو

مسیحا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.sazenarenji.blogfa.com

چقدر این عکس آخری شبیه مریمنازهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


هزار ماشالله به این فرزند گلتون

مرسی عزیزم

خدا مریمنازو حفظ کنه

یاس خاکی چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ http://baby88.persianblog.ir

اووووووووووووخی اوخخخخی .تفلدش مبارک .راستی از این به بعد تند تند آپ کن

نسیم سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام
ماشالله به این گل پسر خدا حفظش کنه
من خیلی وقتا میام به این وبلاگ سر میزنم و لی هیچ خبری از آپ شدن نبود من تو کلوپ امارت هستم
و معمولا میرم به وبلاگی که دوستان گذاشتن چرا نمیاد اون حا سر بزنید اون اولا گفتید که یا آذر جون همسایه در اومدید و دیگه سر نزدید دو تاتون

سلام عزیزم
مرسی که به من سر میزنی
من از همون روز با آذر خیلی صمیمی شدم....و هر روز با هم بودیم ..و کمتر میایم نت

خیلی خوب بود اگه همگی میشد با هم قرار بزاریم

لیلامامان آرتین شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://mohebate-elahi.persianblog.ir/

چطوری سما...بابا چقدر تو تنبلی من که هروقت به وبلاگت سر زدم آپ نکرده بودی..عجبه باز این دفعه یه آپی کردی..ای مامان تنبل
تولد برنا خان مبارک باشه...چقدر بزرگ شده ماشالله..خیلی بامزه است ماشالله...زود بیا عکس های تولدش رو بذار برامون.
وقت کردی به ما هم یه سری بزن

مامان امیرپارسا یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.amirparsa.ir

سلام خاله حون چقده تو ناز شدی تو این مدت که من نبودم چقده عکس آتلیه ات ناز شده میبوسمت سما جون دیگه نی نی سایت نمیای خانمی دلم برات یه نقطه شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد